2014年4月19日 星期六

自製一條龍豆腐花








 昨天與友人談起自製豆腐花,今日就立即做,因為我個人好性急,唔可以忍受"得閑先整啦"呢個反應架。見好多人買D豆漿返黎整,我又唔可以忍受,咁點叫自製呢?哈哈!得罪晒呀,不過我是這麼想的。其實以前都整過,因為我乜都喜歡多料(好濃),所以效果比較"杰",無咁滑,今次好多了,所以同大家分享呀。
材料:
黃豆200G
水800ml
石膏水:
熟可膏粉1/2茶匙(中藥店有售)
生粉半湯匙
飲用水3湯匙
(以上三種用前拌勻)
做法:
黃豆用清水浸泡五小時(中途要換水),然後不要浸泡的水,用材料的水用攪拌器打溶,之後用煲魚袋去渣(我部機是打溶不用去渣的,但的不喜歡那口感),煲滖後(要滾片刻)讓豆漿降至85度,然後提起約一尺高往石膏粉水沖下(之前拌勻放大碗內),再用乾淨的毛巾包住,放室溫20分鐘即可。
可自行加薑糖水 糖水和黃糖粉伴食

沒有留言:

張貼留言